hello im well zone locked for all player but well seperate name past into script and this playername is not locket for zune zb:
local NPC_ID = 7
local function AreaTrigger_MoveInLOS(event, creature, player)
player:Teleport(560, 2029.25, 1992.37, 118.044, 1.61652)
--RestrictedMessage = "Dieser bereich ist Gesperrt !!"
player:SendBroadcastMessage("|cffFF0000Dieser bereich ist Gesperrt !! für Player Bitte GM einschalten oder warten bis zur Freigabe|r")
player:SendBroadcastMessage("|cffFFFFFFDieser bereich ist Gesperrt !! für Player Bitte GM einschalten oder warten bis zur Freigabe")
player:SendBroadcastMessage("|cffFF0000Dieser bereich ist Gesperrt !! für Player Bitte GM einschalten oder warten bis zur Freigabe")
end
RegisterCreatureEvent(NPC_ID, 23, AreaTrigger_OnSpawn)
RegisterCreatureEvent(NPC_ID, 27, AreaTrigger_MoveInLOS)
this script locked zone for all player
im well this :
if(player:GetName() == "Xaver" or player:GetName() == "Sutaran" or player:GetName() == "Reaper" or player:GetName()
this player have no lock zone all anoter player lock for zone
I understand what my
local NPC_ID = 7
local function AreaTrigger_MoveInLOS(event, creature, player)
player:Teleport(560, 2029.25, 1992.37, 118.044, 1.61652)
--RestrictedMessage = "Dieser bereich ist Gesperrt !!"
player:SendBroadcastMessage("|cffFF0000Dieser bereich ist Gesperrt !! für Player Bitte GM einschalten oder warten bis zur Freigabe|r")
player:SendBroadcastMessage("|cffFFFFFFDieser bereich ist Gesperrt !! für Player Bitte GM einschalten oder warten bis zur Freigabe")
player:SendBroadcastMessage("|cffFF0000Dieser bereich ist Gesperrt !! für Player Bitte GM einschalten oder warten bis zur Freigabe")
end
RegisterCreatureEvent(NPC_ID, 23, AreaTrigger_OnSpawn)
RegisterCreatureEvent(NPC_ID, 27, AreaTrigger_MoveInLOS)
this script locked zone for all player
im well this :
if(player:GetName() == "Xaver" or player:GetName() == "Sutaran" or player:GetName() == "Reaper" or player:GetName()
this player have no lock zone all anoter player lock for zone
I understand what my